Vitajte. Som mamina dvoch pokladov, preto v mojej galérii nájdete najmä vecičky, ktoré som vyrobila pre moje deti.
Keďže v poslednej dobe sa mi darí vyrábať viac, budú tu aj vecičky, ktoré sú na predaj. Sú tu háčkovaní kamoši a kamošky na pritúlenie,
ako háčkovaný medvedík, psík a mačička, žirafa a kačička, háčkovaná víla, aj princeznička a mnohí iní.
Ale aj háčkované a štrikované deky, háčkované čelenky, brošne, čiapočky a šále, svetríky.

Nájdete tu však aj torty, ktoré robím pre mojich drobcov a fotopostupy a recepty na ich prípravu, keby ste si chceli niečo podobné upiecť a neviete, ako na to.
Nedávno som pridala úlohy a tajničky, ktoré pre moje deti po nociach vyrábam, ako pomoc pre iné vyťažené maminy. :o)
No a mnoho iného.

Prajem príjemné prezeranie.

piatok 21. novembra 2014

Fotopostup č. 2 - Princeznovská smotanovo - piškótová (Princess cake tutorial)



Prosím nezverejňujte môj fotopostup alebo jeho časť na iných stránkach.
Ďakujem za pochopenie.
 

Fotopostup opäť na princeznovskú barbie tortu, ale tentokrát je torta piškótovo - smotanová s ovocím. Bola to iba taká skúška, či by to vôbec šlo, lebo som sa bála, že sukňa sa rozpadne. Ale nerozpadla.
 
 
Tortu som naložila do dvoch misiek, väčšej a menšej, pretože ak by som použila iba jednu misku, torta by bola príliš nízka. Misky treba vystlať potravinárskou fóliou, aby sa dala torta neskôr vyklopiť. Na dno misky dáme piškóty, na to smotanu (prípadne biely jogurt) ochutenú cukrom (ja používam kryštálový trstinový nerafinovaný) a mletou škoricou (môže a nemusí byť). Môžete použiť aj škoricový cukor alebo iba vanilkový cukor. Ak by sme chceli hnedú vrstvu a nie bielu, dá sa do smotany pridať kakao.

 

Ďalej ukladáme piškóty po bokoch misky a pokračujeme ďalšou vrstvou na smotanu pridáme ovocie.


Na ovocie trochu smotany a všetko sa od začiatku opakuje: piškóty, smotana, ovocie, smotana.


Nezabudnúť dať ďalšiu vrstvu piškótov aj na boky misky.


Malá miska je hotová, pokračujeme s veľkou.



Keď sú misky naložené, treba ich dať poriadne stuhnúť do chladničky, ja som ich naložila deň vopred.


Deň vopred som si uvarila aj šľahačku. Jednu samú, druhú s čokoládou.


Bábiku som obalila do potravinárskej fólie, tentokrát aj vlasy, lebo sme jej chceli vyskúšať vyrobiť šlahačkové vlasy.


Keď je všetko dostatočne vychladené a stuhnuté, môžeme misky vyklopiť. Treba misku prekryť tanierom a opatrne preklopiť. Potom pomaly stiahnuť fóliu.


Druhú misku veľmi opatrne vyklopíme na už pripravenú spodnú vrstvu. Treba postupovať opatrne, aby sa spodná vrstva nerozpadla.


Bábiku zapichneme do torty.


Zo šlahačky vyrobíme šaty a v našom prípade aj vlasy. Fantázii sa medze nekladú. :o)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára