Vitajte. Som mamina dvoch pokladov, preto v mojej galérii nájdete najmä vecičky, ktoré som vyrobila pre moje deti.
Keďže v poslednej dobe sa mi darí vyrábať viac, budú tu aj vecičky, ktoré sú na predaj. Sú tu háčkovaní kamoši a kamošky na pritúlenie,
ako háčkovaný medvedík, psík a mačička, žirafa a kačička, háčkovaná víla, aj princeznička a mnohí iní.
Ale aj háčkované a štrikované deky, háčkované čelenky, brošne, čiapočky a šále, svetríky.

Nájdete tu však aj torty, ktoré robím pre mojich drobcov a fotopostupy a recepty na ich prípravu, keby ste si chceli niečo podobné upiecť a neviete, ako na to.
Nedávno som pridala úlohy a tajničky, ktoré pre moje deti po nociach vyrábam, ako pomoc pre iné vyťažené maminy. :o)
No a mnoho iného.

Prajem príjemné prezeranie.

utorok 25. novembra 2014

Torta Ako si vycvičiť draka (How to train your dragon cake)



Narodeninová torta podľa rozprávky Ako si vycvičiť draka.

Neskôr pridám aj fotopostup.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára