Vitajte. Som mamina dvoch pokladov, preto v mojej galérii nájdete najmä vecičky, ktoré som vyrobila pre moje deti.
Keďže v poslednej dobe sa mi darí vyrábať viac, budú tu aj vecičky, ktoré sú na predaj. Sú tu háčkovaní kamoši a kamošky na pritúlenie,
ako háčkovaný medvedík, psík a mačička, žirafa a kačička, háčkovaná víla, aj princeznička a mnohí iní.
Ale aj háčkované a štrikované deky, háčkované čelenky, brošne, čiapočky a šále, svetríky.

Nájdete tu však aj torty, ktoré robím pre mojich drobcov a fotopostupy a recepty na ich prípravu, keby ste si chceli niečo podobné upiecť a neviete, ako na to.
Nedávno som pridala úlohy a tajničky, ktoré pre moje deti po nociach vyrábam, ako pomoc pre iné vyťažené maminy. :o)
No a mnoho iného.

Prajem príjemné prezeranie.

štvrtok 17. apríla 2014

Fotopostup na princeznovskú barbie tortu (Princess cake tutorial)

Prosím nezverejňujte môj fotopostup alebo jeho časť na iných stránkach.
Ďakujem za pochopenie.



Pripravíme si formy, v ktorých upečieme sukňu.



Formy vymazať a ...



... vysypať.



Pripravíme cesto.



Upečené cesto vyskladáme do sukne a formičkou v každej vrstve vykrojíme otvor, do ktorého neskôr postavíme barbie.



Vyskúšame, ako to sedí. :o)



Pripravíme si všetko na poskladanie torty: krém, ovocie, ktoré môže a nemusí byť a sirup na poliatie cesta, aby nebolo suché. Upečené cesto na sukňu prekrojíme na jednotlivé vrstvy.



Postupne na seba jednotlivé vrstvy skladáme. Cesto poliať sirupom, natrieť krémom, naskladať ovocie, zatrieť trochou krému a opakujeme.



Hotovú sukňu zvrchu natrieme krémom, aby sme ju zahladili a dáme stuhnúť do chladničky, najlepšie cez noc.



Pripravíme si poťahovú hmotu, časť som si nechala bielu a väčšinu som zafarbila na ružovo. Bielu časť vyvaľkáme a pripravíme si z nej pásy, z ktorých na sukňu vyrobíme spodný volán.



Dočasne prichytíme špáradlami, aby volán držal.



Ružovou vyvaľkanou hmotou pokryjeme tortu a vyskladáme záhyby. Špáradlá z bieleho volánu odstránime.



Pripravíme si barbie. Nohy, ktoré budú zasunuté v torte, som obalila do potravinárskej fólie. Z poťahovej hmoty vyrobíme vrchnú časť šiat. 



Bábiku zasunieme do torty. Z poťahovej hmoty vyrobíme opasok, aby sme začistili spoje. A taktiež vyrobíme ozdoby na sukňu a korunku. Kvietky sú vykrojené na to určenou vykrajovačkou a v strede majú prilepené cukrové jedlé guličky. Aby guličky v kvetinke držali, treba jej stred zľahka potrieť štetcom s vodou. Tak isto vodou nalepíme kvetinky na sukňu.





Rozkrojená sukňa. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára