Vitajte. Som mamina dvoch pokladov, preto v mojej galérii nájdete najmä vecičky, ktoré som vyrobila pre moje deti.
Keďže v poslednej dobe sa mi darí vyrábať viac, budú tu aj vecičky, ktoré sú na predaj. Sú tu háčkovaní kamoši a kamošky na pritúlenie,
ako háčkovaný medvedík, psík a mačička, žirafa a kačička, háčkovaná víla, aj princeznička a mnohí iní.
Ale aj háčkované a štrikované deky, háčkované čelenky, brošne, čiapočky a šále, svetríky.

Nájdete tu však aj torty, ktoré robím pre mojich drobcov a fotopostupy a recepty na ich prípravu, keby ste si chceli niečo podobné upiecť a neviete, ako na to.
Nedávno som pridala úlohy a tajničky, ktoré pre moje deti po nociach vyrábam, ako pomoc pre iné vyťažené maminy. :o)
No a mnoho iného.

Prajem príjemné prezeranie.

pondelok 28. mája 2018

Háčkovaná víla Barborka a háčkovaný dinosaurus Šimonko (Crochet fairy Barborka and crochet dinosaur Šimonko)





Ahoj. Som víla a volám sa Barborka a toto je môj kamarát dinosaurus Šimonko.
Táto víla a tento dinosaurus už svojich majiteľov majú. Na objednávku môžem vyrobiť podobných alebo aj v inej farebnej kombinácii. Prosím berte do úvahy, že ide o ručnú prácu, preto neviem urobiť ďalšiu vílu a dinka presne rovnakých ako sú títo.
Háčkovaný dinosaurus Šimonko, aj víla Barborka je vyrobená z mäkučkej vlny, veľmi príjemnej na dotyk a vyplnená antialergickým dutým vláknom. Očká majú vyšité, neobsahujú žiadne plastové časti. Sú to dobrí kamoši na pritúlenie i na ozdobu izby.
Sú ručne vyrobení podľa môjho vlastného návrhu a postupu. Šimonka a aj Barborku (v inom farebnom prevedení) nájdete aj v mojom pexese U Sovičky.

Handmade by Riel.

Materiál: 100% polyester, antialergické duté vlákno
Ošetrovanie: Odporúčam prať ručne v tekutom pracom prostriedku určenom na vlnenú priadzu. Po vytlačení vody je potrebné výrobok vytvarovať do pôvodného tvaru a sušiť na ležato. Nežehliť!
Výrobky je potrebné z času na čas skontrolovať, či sa vplyvom prania a používania nezačala oddeľovať niektorá časť. V prípade, že z výrobku vytŕča výplň alebo nitka, neodporúčam ju odstrihnúť, ale opatrne zatlačiť späť do vnútra výrobku. Pri háčkovaných a pletených výrobkoch z vlny sa to môže stať a nie je to dôvod na reklamáciu.
Zberateľská hračka, dekorácia. Nevhodné pre deti do 3 rokov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára