Vitajte. Som mamina dvoch pokladov, preto v mojej galérii nájdete najmä vecičky, ktoré som vyrobila pre moje deti.
Keďže v poslednej dobe sa mi darí vyrábať viac, budú tu aj vecičky, ktoré sú na predaj. Sú tu háčkovaní kamoši a kamošky na pritúlenie,
ako háčkovaný medvedík, psík a mačička, žirafa a kačička, háčkovaná víla, aj princeznička a mnohí iní.
Ale aj háčkované a štrikované deky, háčkované čelenky, brošne, čiapočky a šále, svetríky.

Nájdete tu však aj torty, ktoré robím pre mojich drobcov a fotopostupy a recepty na ich prípravu, keby ste si chceli niečo podobné upiecť a neviete, ako na to.
Nedávno som pridala úlohy a tajničky, ktoré pre moje deti po nociach vyrábam, ako pomoc pre iné vyťažené maminy. :o)
No a mnoho iného.

Prajem príjemné prezeranie.

piatok 15. mája 2015

Háčkovaná sova č. 1 (Crochet owl)



Ahoj. Som sovička a volám sa Marcelka.

Vonkajší materiál: 100 % polyester
Vnútorný materiál: vankúšová výplň (vhodná aj pre alergikov)

Ošetrovanie: Prať ručne na 30  ̊ C, opatrne vytlačiť vodu, vytvarovať a sušiť na ležato.
Odporúčam kontrolovať výrobok, či sa vplyvom prania, alebo intenzívneho používania nezačala oddeľovať niektorá jeho časť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára